Organisatie
De kerkenraad geeft leiding aan het leven en werken van de gemeente en is verantwoordelijk voor de opbouw van de gemeente. Dat is zijn belangrijkste taak.
De taken van de kerkenraad zijn samen te vatten als: richting geven en ruimte scheppen. Richting geven aan de kernfuncties en het profiel van de gemeente en ruimte scheppen in het stimuleren van gemeenteleden om hun gaven in te zetten.
Ambulant predikant Marijke Gehrels:
ds.marijke.gehrels@pghillegom.nl
Ambulant predikant Hedda Klip:
Het College van Kerkrentmeesters is verantwoordelijk voor de materiele en financiƫle voorwaarden van de gemeente. Te denken valt aan de geldwerving, het opstellen van de begroting en jaarrekening, gebouwenbeheer en het personeelsbeleid. Het College van Kerkrentmeesters doet dit in overleg met en in verantwoording aan de kerkenraad. Daartoe zijn de ouderling-kerkrentmeesters lid van de kerkenraad.
Gaat u verhuizen? Trouwplannen? Een geboorte? Verdriet of verlies? Heeft u gehoord of iemand zich vanuit een andere plaats hier heeft gevestigd? In alle gevallen graag bericht aan de Ledenadministratie.
De Ledenadministratie zorgt voor de administratieve handelingen van onze gemeente.
Op de Ledenadministratie zijn werkzaam:
Mw. Linda van Dalen-Sanders tel. 518204,
e-mail: ledenadministratie@pghillegom.nl
en Jan Peter Wegkamp